tirsdag den 19. maj 2015

EN NY BEGYNDELSE

2.g har været så hårdt! I morgen er det min sidste rigtige skole dag, som 2.g'er. Og så står den bare på årsprøver og en enkelt eksamen - det skal nok gå! 
Jeg har overvejet i nogle tid, at oprette en ny blog, jeg har flere gange startet forfra på denne blog men følte, at jeg kørte fast i det. Så derfor er jeg startet forfra - dog ikke på en ny blog, men har slettet alle indlæggene, så man kan vel godt kalde det en form for ny blog, og dog!
Det er efterhåndene blevet meget kliché, at have en blog, og derfor har jeg også haft mange tanker om det var noget jeg ville, men det er ligesom om, at jeg bare ikke kan lade vær.

Til jer der ikke ved hvem jeg er - I nok kan regne ud så hedder jeg Cecilie, jeg er 18 år, 2. års studerende på STX, jeg interessere mig meget for mode, skønhed og interiør.
Jeg har min egen måde, at gøre tingene på, så I vil på bloggen kunne se min definition af mode osv.
Bloggen er derfor et miks af mode, beauty, et strejf af interiør og mit meget normale teenagerliv.

Jeg håber I (stadig) vil følge bloggen, og I må meget gerne skrive ønsker om, hvad I kunne tænke jer, at læse om!

Cecilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar